Céges weboldal készítés – mert jó bornak is kell a cégér!
„Az én cégem népszerű, az emberek ismernek – tehát nem kell reklámoznom” – sokan sajnos így gondolkodnak. Tegyük hozzá rögtön, hogy rosszul. Mindenfajta vállalkozásnak szüksége van egy egyszerű, de ugyanakkor igen hasznos weboldalra. Manapság, az internet egyre sokszínűbb és változatosabb világában, ha nincs saját oldalunk, akkor kimaradunk a fejlődésből. A céges weboldal készítést tehát nem hanyagolhatjuk el.
Mit ne tegyünk?
Azt le kell szögeznünk már rögtön az elején, hogy cégünk tulajdonképp a névjegyünk! Semmi esetre sem szabad félvállról venni a munkát, azaz a weboldal készítést. Tartózkodjunk az interneten fellelhető ingyenes sémáktól. Ezek első ránézésre könnyen kezelhetők, viszont a motorjuk vagy szerkezetük jóval bonyolultabb.
Kérjük szakember segítségét!
A világhálón rengeteg szaki kínál viszonylag egyszerű, de nagyszerű szolgáltatást. A céges weboldal készítést nyugodtan bízzuk rájuk. Érdemes a több referenciával rendelkező céget vagy szakembert kiválasztani. Az olcsó ár nem biztos, hogy jó minőséget is takar. A legcélszerűbb, ha egy consulting tanácsadó segítségét kérjük, aki egy kötetlen beszélgetés keretében ötleteket adhat, hogy cégünk oldala milyen legyen, mennyire legyen kreatív és figyelemfelkeltő. Szánjunk erre időt és pénzt is, hiszen ahogy egy jó névjegy bemutat minket, úgy a weboldalunk is presztízsértékű.
Legyünk naprakészek!
A névjegykártya mára divatjamúlt: a jövőben a céget és/vagy vezetőit a weboldallal azonosítják. Ezért nem elég létrehozni egy kreatív site-ot, hanem folyamatosan menedzselni is kell azt, és naprakésznek kell lennünk. A fejlődéssel is lépést kell tartanunk. Ebből is látszik, hogy szükség van szakemberre, aki nemcsak tanácsot ad, hanem ha szükséges, frissíti is weboldalunkat. Mindezek mellett a szokásos site-elemeken kívül (bemutatkozás, elérhetőség, cég tevékenysége stb.) fontos a különböző közösségimédia-oldalak (Facebook, Instagram, Twitter) használata is. Ágazattól függően érdemes jelen lenni az egyes közösségi médiumokban, kiemelve a Facebook jelentőségét. Természetesen itt sem hagyhatjuk ki a hozzáértő szakembert (közösségimédia-tanácsadó), aki számos kreatív és hasznos ötletet hozhat be cégünk életébe.